Hír

Megjelent a "Szolgáltatásmenedzsment a könyvtárban" című kötet

A Könyvtári Intézet gondozásában megjelent Sohajdáné Bajnok Katalin Szolgáltatásmenedzsment a könyvtárban című hiánypótló műve, amely A jó gyakorlat a könyvtári minőségirányítás bevezetéséhez sorozat negyedik kötete.
A szolgáltatásmenedzsment elméletének áttekintésén kívül számos megvalósult, működő jó gyakorlatot és példát mutat be a szerző, nemcsak a Bródy Sándor Megyei és Városi Könyvtár tapasztalataiból, hanem más, „Az Év Könyvtára” címet elnyert könyvtárak életéből is. A kötet nélkülözhetetlen segédeszköz azok számára, akik a Minősített Könyvtár címet szeretnék megpályázni, hiszen nagy segítséget nyújt a szolgáltatások minőségének megítéléséhez.

Figyelmébe ajánljuk mindazoknak a könyvtárosoknak, akik azt szeretnék, hogy felhasználóik elégedettebbek legyenek, ezért szolgáltatásaikat nemcsak megtervezik, de folyamatosan ellenőrzik, javítják és tovább is fejlesztik.

A kiadvány megrendelhető Baranya Zsófiánál, az Országos Széchényi Könyvtár kiadványtárosánál, az alábbi e-mail címeken: baranya.zsofia@oszk.hu, illetvekiadvanytar@oszk.hu.





Share

Alapdokumentumok

Kapcsolat

1827 Budapest, Budavári Palota F-épület

Tel: +36 1 224-3788

Elérhetőségek

Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.